Sunday, February 17, 2008

انا مغلطتش


انا مغلطتش
حلم عمري معاكى...وكنت عايش جواكي
وقولت احلامك معايا...بس ده كله فين دلوقت

شايف قدامى عنيكى...ولسه ماسك اديكي
وشايفك قمرى ف سمايا...بس طلعت بضيع وقت

حبك مات جوايا...قلبك مفضلش هنايا
دنتا ياحبيبي الخاين...ليه بتحاول تكسب وقت

هانت عليك ايامى...وقدرت تقتل احلامي
وظلمك ليا مش باين...قولى ايه دلوقتى كسبت

انا مغلطتش لما اخترتك...بس ده كله نصيبى وقدرك
ليه بتقول ان انتا ملاك...لا ياحبيبي انتا كدبت

انا مش عارف ايه خلاك...كل القسوه دى تبقى معاك
كنت شاريك بحياتى لكنك...بعت هوايا واتغيرت
..............
حلم عمرى معاكى....وكنت عايش جواكى
وقولت احلامك معايا...بس ده كله فين دلوقت

شايف قدامى عنيكى...ولسه ماسك اديكي
وشايفك قمرى ف سمايا...بس طلعت بضيع وقت

بعد ماعاد ليا زماني...راجع تندم من تاني
ابعد عني وانسانى...منا خيرتك ونتا اخترت

خيرتك بينى وبين غيري...خيرتك وبكل ضميري
ونتا مهمكش مصيرى...سبتنى حتى لما انهارت

فراق وبعاد مابينا...والاحلام اللى كنا
عايشين فيها وقلنا...هتكملها مهما قابلت

كله ضاع ف ثواني...حتى الاحلام والامانى
كنت زمان عشانى...ودلوقتى انتا هربت

No comments: