Sunday, August 24, 2008

جرحى ميتنسيش

الاغنيه دى تاليف...(احمد نصر الدين)مودى...والحانى انا مجدى....ويارب تعجبكم يارب

جرحى ميتنسيش

جرحى ميتنسيش ..ودمعى ميتحكيش ..وقلبى اللى انجرح مبقاش عارف يعيش
مبقاش عارف يعيش


ليه يا دنيا مبتحبيش الا جرحى
ليه يا دنيا متكرهيش الا فرحى


أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأة
يقسى
يقسى عليا
يجرح فيا
يقسى ليه ويسبنى ليه

عمرى
عمرى اللى راح
ويا الجراح

ندمان عليه
ندماااااااااااااااااااااان عليه


كنت بحس فى قلبى جرح عمره ميتنسيش

كنت بعيش فى الحلم وهم بردوا ميتحكيش

وضاع حلم السنين واهوه ساب جرح وانين
وفى بعده اعيش لمين
وانا قلبى عايش حزين



من زمان وأنا بسأل القلب الحزين
مين يداوى ياقلبى جرحك القديم


أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأة
يقسى
يقسى عليا
يجرح فيا
يقسى ليه ويسبنى ليه

عمرى
عمرى اللى راح
ويا الجراح

ندمان عليه
ندماااااااااااااااااااااان عليه

بحبك بس مش هقدر أدوس على قلبى مرة كمان
جرحتى كتير وكان جرحى قسوة وكره وعذاب حرمان

لو كنتى فاكرة أن حياتى فى قسوتك
أنا قد جرحى وقسوتك متهمنيش

اللحن الصوتى

No comments: